Hybride leadgeneratie is dé nieuwe trend voor professioneel leads genereren. Uw commerciële afdeling. wordt nog belangrijker.

Verschil met voorgaande leadgeneratie
In het verleden werden er webpagina’s gemaakt waar klanten hun contactgegevens achterlieten en daarna werden zij gebeld door een medewerker van de Leadmakelaar.
Dit werkte heel goed, want de kwalificatie werd gedaan door een medewerker van de Leadmakelaar waarna de lead werd doorgestuurd naar de opdrachtgever.
Waarom dan kiezen voor hybride leadgeneratie?
Het nadeel voor de potentiële klant was dat deze nogmaals gecontacteerd diende te worden. De medewerkers van de Leadmakelaar konden ook geen inhoudelijke vragen beantwoorden.
Doordat de leads worden gegenereerd via satelliet websites, die er uitzien zoals de website van de opdrachtgever, heeft de klant al meer gevoel bij de organisatie van de opdrachtgever.
Als deze dan binnen 4 werkuren of op een aangegeven tijdstip wordt gebeld, door iemand met kennis van zaken, dan stijgt de succesrate met factor 2.
Wat kost hybride leadgeneratie
De opdrachtgever betaalt een opstartvergoeding en een vast bedrag per maand. De samenwerking wordt aangegaan voor minimaal één jaar en is daarna maandelijks opzegbaar.
- Opstartvergoeding € 1.350,- ex.BTW (maximaal 1 satelliet website inclusief Contactpagina) te betalen voor aanvang van de hybride leadgeneratie. Een extra satelliet website is € 750,- ex.BTW / stuk.
- Maandbedrag is € 477,- ex.BTW met maandelijkse facturatie.
leadgeneratie, genereren van leads, lead generatie, beste leadgeneratie
Laatste update: